Techno Tel Kft állások Budapest

Összesen 5 állásajánlat, ebből 1 új.

Generálkivitelezési projektvezető

Budapest
INETON Kft.
teljeskörű vezetésekapcsolattartás megrendelőkkel, alvállalkozókkal és építésvezetőkkela kivitelezés minőségének, technológiai követelményeinek … szabályzatainknak megfelelően), ezzel értékeljük teljesítményedetiskolakezdési támogatás a családosoknak, hogy …
Teljes munkaidő, Alkalmazotti jogviszony, Főiskola
profession.hu - 5 napja - szponzorált - Mentés

French Speaking Service Desk Agent

Budapest
Cognizant Technology Solutions Hungary Kft.
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)Handling end-user calls and web queries via tools, phone and emailDocumentation and precise administration, logging of calls on the ticketing …
profession.hu - 5 napja - szponzorált - Mentés

Senior Facility Manager - új

Budapest, Budapest
Propx Hungary Kft.
… villamosmérnök diploma.- Nyitottság az új technológiák iránt.- Logisztikai és iroda épületek … (magánhasználatra is)- Céges mobiltelefon.- Laptop.- Teljesítmény arányos prémium.
Teljes munkaidő, Alkalmazotti jogviszony, Főiskola
profession.hu - 3 napja - Mentés

Multilingual IT Service Desk Agent

Budapest, Budapest
Transcosmos Kft
… resources, including equipment, information, and technologies As a Multilingual IT Service … providing support with the following technology: Active DirectoryOffice 365, Google SuiteService …
profession.hu - 5 napja - Mentés

Generálkivitelezési projektvezető

Budapest, Budapest
INETON Kft.
teljeskörű vezetésekapcsolattartás megrendelőkkel, alvállalkozókkal és építésvezetőkkela kivitelezés minőségének, technológiai követelményeinek … szabályzatainknak megfelelően), ezzel értékeljük teljesítményedetiskolakezdési támogatás a családosoknak, hogy …
Teljes munkaidő, Alkalmazotti jogviszony, Főiskola
profession.hu - 5 napja - Mentés

French Speaking Service Desk Agent

Budapest, Budapest
Cognizant Technology Solutions Hungary Kft.
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)Handling end-user calls and web queries via tools, phone and emailDocumentation and precise administration, logging of calls on the ticketing …
profession.hu - 5 napja - Mentés