Med Call (HU) Kft állások Maglód

Összesen 3 állásajánlat, ebből 3 új.

Call center munkatárs - új

Budapest
Mazel Tov House Kft.
… , német, francia) ismerete.-Előny: korábbi call center tapasztalat. -Versenyképes fizetés és …
profession.hu - 1 napja - szponzorált - Mentés

Call center operátor

Budapest
"LÁNG" Kft.
kapcsolattartás ügyfelekkel, rendelések felvétele, segítségnyújtás megfelelő termékek kiválasztásában, szakmai tanácsadás, ajánlatkészítés, megrendelt termékek ügyfelekhez történő eljuttatásának megszervezése, kiszolgálási idő betartatása, kooperációs …
profession.hu - 5 napja - szponzorált - Mentés

IMDS / REACH koordinátor

Pécel
Mektec Manufacturing Corporation Europe HU Kft.
Az IMDS (International Material Data System), REACH (Vegyi anyagok regisztrációja, értékelése, engedélyezése és korlátozása) és Conflict mineral rendszerekben az adatok gondos adminisztrációja a különféle vevői igények szerintIMDS, REACH és Conflict …
profession.hu - 21 napja - szponzorált - Mentés

Ügyfélszolgálati ügyintéző - új

Gyál - Maglód 12 km
B2B Network Hungary Kft.
az új folyamatokra, követed a make it easy alapelvetLelkes, tenni akaró hozzáállásod vanTudsz értékesíteni, Sales attitűddel rendelkezelNyitott, közvetlen személyiség vagyEgyenesen kommunikálsz, és nem a kifogásokat keresed CRM rendszer vagy call center
profession.hu - 1 napja - Mentés

Dutch Speaking Service Desk Representative - új

Budapest - Maglód 24 km
Cognizant Technology Solutions Hungary Kft.
IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)Handling end-user calls and web queries via tools, phone and emailDocumentation and precise administration, logging of calls on the ticketing toolDelegation of
profession.hu - 3 napja - Mentés

Swedish Speaking Service Desk Agent - új

Budapest - Maglód 24 km
Cognizant Technology Solutions Hungary Kft.
IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)Handling end-user calls and web queries via tools, phone and emailDocumentation and precise administration, logging of calls on the ticketing toolDelegation of
profession.hu - 3 napja - Mentés