Med Call (HU) Kft állások Besnyő

Összesen 3 állásajánlat, ebből 1 új.

IMDS / REACH koordinátor

Pécel
Mektec Manufacturing Corporation Europe HU Kft.
Az IMDS (International Material Data System), REACH (Vegyi anyagok regisztrációja, értékelése, engedélyezése és korlátozása) és Conflict mineral rendszerekben az adatok gondos adminisztrációja a különféle vevői igények szerintIMDS, REACH és Conflict …
profession.hu - 23 napja - szponzorált - Mentés

Junior Telefonos Értékesítő

Budapest
profession.hu Kft.
Meglévő ügyfélportfólió kezelése: Telefonos kapcsolattartás, tárgyalás kis- és középvállalati ügyfeleinkkel, futó kampányokban való aktív részvétel.Tanácsadói értékesítés: Igényfelmérés, majd az ügyfeleink igényeihez legjobban passzoló toborzási megoldás …
profession.hu - 5 napja - szponzorált - Mentés

Romanian Speaking Complaint Handling Operator - új

Budapest
CROME Communication Kft.
… in general customer relationship, outgoing call campaigns and handling email and … year of experience in a call centre handling complaints and outbound … skills  Firm knowledge of Virtual Call Center and/or MS Dynamics …
profession.hu - 3 napja - szponzorált - Mentés

Ügyfélszolgálati ügyintéző - új

Gyál - Besnyő 38 km
B2B Network Hungary Kft.
az új folyamatokra, követed a make it easy alapelvetLelkes, tenni akaró hozzáállásod vanTudsz értékesíteni, Sales attitűddel rendelkezelNyitott, közvetlen személyiség vagyEgyenesen kommunikálsz, és nem a kifogásokat keresed CRM rendszer vagy call center
profession.hu - 3 napja - Mentés

Dutch Speaking Service Desk Representative

Budapest - Besnyő 39 km
Cognizant Technology Solutions Hungary Kft.
IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)Handling end-user calls and web queries via tools, phone and emailDocumentation and precise administration, logging of calls on the ticketing toolDelegation of
profession.hu - 5 napja - Mentés

Swedish Speaking Service Desk Agent

Budapest - Besnyő 39 km
Cognizant Technology Solutions Hungary Kft.
IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)Handling end-user calls and web queries via tools, phone and emailDocumentation and precise administration, logging of calls on the ticketing toolDelegation of
profession.hu - 5 napja - Mentés