Raiffeisen Bank Zrt. logo

IT TECHNIKAI VEZETŐ (Fióki kiszolgáló és ügyfélkapcsolati megoldások)

Állás részletei

  • Cég neve

    Raiffeisen Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • DEVOPS
  • Módszertan és szoftverek

    • Automatizálás
    • Jira
    • Confluence
    • Agilis
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Raiffeisen Bank Zrt.
Nyiss ajtót a lehetőségre és építsd a karriered a Raiffeisen Banknál!
A változékony üzleti környezet, a folyamatos innováció és technológia fejlődés miatti verseny biztosítja Számodra, hogy érdekes feladatok mentén fejleszd tudásod és szakmai karriered.
Ha szereted a változatosságot, a szakmai kihívásokat, és szeretsz új dolgokat tanulni, akkor ez a TE lehetőséged! Megismerheted azokat a rendszereket, melyek kulcsszerepet játszanak a Bank életében, és melyeket az ügyfelek százezrei is napi szinten használnak.
Víziónk, hogy 2025-re a Közép-Kelet európai régió leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltatójává váljunk. Tarts velünk az ehhez vezető úton és csatlakozz a Raiffeisen Bank IT csapatához!

IT TECHNIKAI VEZETŐ (Fióki kiszolgáló és ügyfélkapcsolati megoldások)

MI LESZ A FELADATOD?

  • Az IT Delivery Team Lead szakmai támogatása az IT fejlesztési és rendszertámogatási feladatok hatékony ellátásában, a technológiai modernizációs feladatok tervezésében és végrehajtásában
  • LESZÁLLÍTÁS: első szintű támogatás és részvétel a szakterületi IT rendszerfejlesztések tervezésében és végrehajtásában, a belsős és külsős IT szakértők munkájának szakmai támogatása és minőség ellenőrzése, komplex megoldások integrációs tervezése, végrehajtása
  • TECHNOLÓGIAI MODERNIZÁLÁS ÉS STANDARDIZÁLÁS: hozzá tartozó IT rendszerek technológiai roadmap-jének, modernizációs tervének elkészítése, hatékony fejlesztési megoldások bevezetése (CI/CD, rendszeres kód review, verziókezelő alkalmazása, automatizálás), új szoftver/technológia fejlesztési eljárások és eszközök integrálása
  • RENDSZER TÁMOGATÁS: első szintű támogatás és részvétel a szakterületi IT rendszerek fejlesztési támogatási működésében, rendszer hibák felderítése és javíttatása, folyamat racionalizálás, SLA-knak megfelelő szintű rendszertámogatási folyamatok kialakítása
  • TUDÁSMENEDZSMENT: szakértői csoport folyamatos technikai fejlődésének, tudás-és eszköztár növelésének támogatása, részvétel az IT szakértők betanításában, valamint az IT rendszerdokumentációk egységes elvárások szerinti aktualizálásának biztosítása

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

Biztonság és fejlődés:
  • Támogatjuk egyéni fejlődésed nemcsak tudásmegosztással, belső és külső tréningek segítségével is, folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel, tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted.
Támogatás és juttatások:
  • Hiszünk a hibrid munkavégzésben, flexibilis munkaidővel. Modern irodai környezetünk lehetőséget ad a csapatmunkára, ugyanakkor otthonról is szeretjük az elmélyülést igénylő feladatainkat végezni,
  • Alapbéren felül fix negyedéves pénzbeli juttatást, változatos Cafeteria elemeket (Akár 16 lehetőség közül választhatsz, amiből extra szabadnapot is igényelhetsz) és éves bónuszszerzési lehetőséget is biztosítunk Számodra.
Közösség és összetartás:
  • Magas színvonalú szakmai közösség vár Rád, elérhető vezetőkkel és összetartó kollégákkal, akik segítenek a beilleszkedésedben,
  • Gyors válaszreakcióra, „fölösleges köröktől” mentes átlátható kiválasztási folyamatra számíthatsz, ahol már az első kör alkalmával a közvetlen vezetőddel merülhettek el a technikai részletekben.

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • van több (3+) éves tapasztalatod IT fejlesztői vagy IT technikai szakértőként
  • részt vettél szoftverfejlesztési projektekben a tervezéstől az üzemeltetésre történő átadásig
  • ismersz és alkalmaztál CI/CD, automatizáló eszközöket, verziókezelő eszközöket
  • van gyakorlatod feladatkezelő és kollaborációs eszközök (pl. JIRA, Confluence) magabiztos használatában
  • kommunikációs szintű angol nyelvtudással rendelkezel
  • magasfokú probléma megoldó készség, logikus gondolkodásmód, strukturált látásmód jellemez
  • jó kommunikációs és együttműködési képességed van
  • munkádat nagyfokú önállóság mellett vagy képes végezni
  • szívesen mélyülsz el a technológia rejtelmeiben, elkötelezett vagy a folyamatos szakmai fejlődés, tanulás mellett
  • bátran kezdeményezel újító megoldásokat
Előnyben részesített ismeretek: 
  • van programozásban, scriptelésben jártasságod
  • van alkalmazás üzemeltetési, monitoring megoldások kialakításában tapasztalatod
  • ismered, képviseled a DevOps megközelítést és eszközeit
  • dolgoztál már integrált banki vagy ügyfélkezelési core rendszerekkel működő környezetben
  • dolgoztál már agilis módszertan alapján

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető

Álláshirdetés jelentése